Наприкінці листопада місяця в СЗШ І-ІІІ ст. №2 смт Муровані Курилівці відбувся районний семінар вчителів математики "Використання ефективних технологій для розвитку основних життєвих компетентностей школяра при вивченні математики". Вчителі побували на уроках у 7 класі "Розв’язування вправ з використанням формул скороченого множення"(вчитель Пилипчук Л.М.) та в 10 класі "Тригонометричні функції, застосування тригонометричних функцій" (вчитель Дубицький О.Н.). Про конкурс з усного рахунку "Прангліміне", про участь школярів району у Всеукраїнському математичному конкурсі "Кенгуру", про виконання плану заходів в рамках проведення Року математики, про результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики говорили Серветник В.Г. (керів
... Читати далі »
Відповідно до Обласної цільової програми роботи з обдарованою молоддю на 2013-2017 роки, затвердженої рішенням 14 сесії Вінницької обласної Ради 6 скликання від 19 лютого 2013 року № 481, підпункту 4.21 пункту 4 Положення про Департамент освіти і науки облдержадміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 16 вересня 2016 року № 671, вступає в дію розпорядження голови обласної державної адміністрації В.Коровія від 17.01.2017р. «Про оголошення Року математики в закладах освіти області». Згідно даногорозпорядження, наказом відділу освіти Мурованокуриловецької РДА №10 від 31.01.2017 року затверджено План заходів, спрямованих на популяризацію та активізацію вивчення математики в закладах освіти району.
На базі СЗШ І-ІІІ ст. №2 смт Муровані Курилівці 12.01.2017 р. відбулося засідання РМО вчителів математики "Сучасний урок - спільна творчість учителя та учнів". Вчителі розглянули питання упровадження квест - технології при викладанні математики, обговорили проект навчальних планів для 10-11 класів (наказ Міністерства освіти і науки України від 29.09.2016 р., № 1167), підвели підсумки участі школярів та вчителів району у І-ІІІ етапах змагань з усного математичного рахунку «Прангліміне», розв'язали геометричні задачі із завдань компенсаційної школи.